“Met Dé Deventer Doet pas geven we iets van ons Deventer mee”
Drukwerkdeal kiest bewust voor lokaal cadeau aan medewerkers
De grootste online drukkerij van Nederland en België is stevig geworteld in Deventer. Die lokale verbondenheid is geen toeval, maar een bewuste keuze. Het uit zich in maatschappelijke betrokkenheid, in lokale samenwerkingen én in personeelsbeleid. Zo besluit Drukwerkdeal in 2025 om al haar medewerkers te verrassen met een betekenisvol en typisch Deventer cadeau: dé Deventer Doet pas. HR Manager Sonya te Riele vertelt over de kracht van lokaal waarderen in een internationaal bedrijf.
Kwaliteit, innovatie en betrokkenheid vormen het hart van Drukwerkdeal. Vanuit twee locaties – Deventer en Antwerpen – en met een indrukwekkende eigen productiecapaciteit levert het e-commercebedrijf een breed scala aan drukwerk: van visitekaartjes tot bedrijfskleding, van banners tot relatiegeschenken. “Alles wat je kunt bedrukken, maken wij”, vertelt Sonya. “En dat doen we grotendeels in eigen huis. Van de techniek achter de website tot de daadwerkelijke productie. Dat maakt ons uniek in de e-commercewereld.”
Internationaal werken, Deventer voelen
Hoewel Drukwerkdeal internationaal opereert, met onder meer 350 collega’s in Deventer, nog eens 20 in Antwerpen en een online team in India, blijft de cultuur geworteld in de regio. “Die typisch Deventer mentaliteit zit echt in ons DNA: open, betrokken en no-nonsense”, zegt Sonya. “We zorgen voor een prettige werkomgeving, met een gameroom, een sportzaal en de mogelijkheid om hybride te werken. Zelfs collega’s uit Amsterdam komen hier graag naartoe. De sfeer is hier gewoon goed.”
“We wilden niet alleen onze mensen in Deventer waarderen, maar ook degenen die van verder komen een stukje Deventer meegeven.”
Dé Deventer Doet pas: lokaal cadeau met grote impact
In 2025 besluit Drukwerkdeal Dé Deventer Doet pas te geven als verjaardagsgeschenk aan alle medewerkers. Een bewuste en symbolische keuze. “We wilden niet alleen voor vertrouwde partijen onze mensen in Deventer waarderen, maar ook degenen die van verder komen een stukje Deventer meegeven”, vertelt Sonya. “Met deze pas kiest iedereen zijn eigen cadeau bij een lokale ondernemer. Zo geef je vrijheid én maak je impact.”
De keuze voor de lokale cadeaukaart sluit naadloos aan bij de bredere maatschappelijke betrokkenheid van het bedrijf. “We steunen de Voedselbank Deventer en het Prinses Máxima Centrum, en dragen bij aan lokale initiatieven zoals de Vedettenronde en het uitdelen van 18.000 shirts aan Go Ahead Eagles-fans voor de bekerfinale. Ook kopen we bewust lokaal in, bijvoorbeeld brood van Bakkerij Nollen. Dé Deventer Doet pas past perfect in dat plaatje.”
“De keuze voor Dé Deventer Doet pas is ook een keuze voor één van de belangrijkste doelgroepen van Drukwerkdeal. Onze klantenkring bestaat voor een belangrijk deel uit mkb-bedrijven zoals horeca, retail en andere kleine bedrijven. Dat we hen op lokaal niveau met Dé Deventer Doet pas een extra duwtje in de rug kunnen geven doet ons goed!”
Toekomst met een lokale basis
De liefde voor Deventer is voelbaar in alles wat Drukwerkdeal doet. Dat blijkt ook uit de personeelscadeaus. “Dé Deventer Doet pas onderstreept ons lokale karakter: we waarderen onze mensen én we steunen lokale initiatieven en ondernemers. Het is echt een mooie wisselwerking tussen stad en bedrijf.”
Een sterk signaal voor andere werkgevers: lokaal waarderen loont – niet alleen voor je medewerkers, maar voor de hele lokale gemeenschap.
Ook een lokaal cadeau geven? Bekijk alle mogelijkheden of neem contact met ons op.
De veelzijdigheid van dé Deventer Doet pas maakt de pas een ideaal geschenk voor verschillende gelegenheden. Ook als eindejaarsgeschenk voor medewerkers, vindt Marco Kok. De directeur van de lokale MKB-vereniging waardeert het personeel dit jaar met dé Deventer Doet pas. MKB Deventer is met zo’n 1200 leden de grootste lokale MKB-vereniging van Nederland. De organisatie
Groupcard, een van de initiatiefnemers van dé Deventer Doet pas, en voetbalclub Go Ahead Eagles zetten hun handtekening onder een unieke samenwerking. Het partnerschap biedt interessante voordelen en de kans om een wedstrijd bij te wonen voor zowel lokale partners als gebruikers van dé Deventer Doet pas. John Keunen van Groupcard: “Ik ben opgegroeid in
De Sint is bijna weer in Nederland, eindelijk! Om dit te vieren, hebben wij een mooie kleurplaat gemaakt die je hier gratis kunt downloaden. En niet alleen Sinterklaas staat op deze kleurplaat, maar ook Deventer komt erop voor. Herken jij het Deventerse gebouw? Tijd om op een creatieve manier in de Sinterklaas-sfeer te komen! Pak
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel
Altijd actief
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Voorkeuren
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistieken
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.